Een kijkje achter de schermen bij… Robin
In 2007 zijn Sven en ik samen Secure Design begonnen. In al die jaren hebben we ons bedrijf zien groeien naar een team van tien enthousiastelingen met verschillende expertises en is ons portfolio uitgebreid met steeds meer nationale en internationale klanten. Dat maakt elke dag anders. Waar ik me dagelijks mee bezig houd, vertel ik graag. Ik geef je een kijkje achter mijn schermen.
Diensten continu verbeteren
Waar Sven zich veel bezighoudt met het klantcontact en het binnenhalen van nieuwe klanten, ben ik veel bezig met programmeren en het uitdenken van de structuur van systemen en databases. Samen zorgen we ervoor dat de dagelijkse processen goed verlopen en dat we onszelf als bedrijf continu blijven ontwikkelen en verbeteren. Daarom kijk ik graag naar nieuwe en verbeterde technieken of denk ik nieuwe systemen uit, zodat we onze diensten continu kunnen verbeteren en uitbreiden.
Werken aan uitdagende projecten
Nieuwe dingen ontdekken of maken vind ik dan ook het leukst om te doen. Zo hebben we vorig jaar gewerkt aan een groot project waarvoor een algoritme ingebouwd moest worden, zodat het proces geautomatiseerd kon worden. Dat was een flinke klus, maar het is leuk om te zien dat het uiteindelijk werkt. Daarnaast hebben we kortgeleden een website gerealiseerd waarop veel vacatures staan. De uitdaging daarbij was om de snelheid van de website te behouden ondanks de hoeveelheid vacatures. Dat hebben we uitgebreid onderzocht en getest, om zo het beste resultaat op te leveren.
Elke werkdag is anders
Heel cliché, maar elke werkdag is voor mij anders. Hoe mijn dag eruit ziet, is totaal afhankelijk van de deadlines die staan, welke projecten er lopen en of er meetings en belafspraken in mijn agenda staan. Ik begin daarom mijn dag altijd met het maken van een planning. Ik kijk wat er moet gebeuren en stel prioriteiten op. Vaak werk ik samen met collega’s aan projecten waar zij hulp bij nodig hebben of ik denk mee over hoe taken aangepakt kunnen worden.
Daarnaast verzorg ik ook een stuk support. Vragen van klanten via de mail of telefonisch probeer ik als het nodig is zo goed mogelijk te beantwoorden. Onze klanten weten mij vaak te vinden als het gaat over Carerix. Doordat ik al jaren werk met het Carerix-systeem, kan ik de meest uiteenlopende vragen beantwoorden. En als ik het even niet weet, dan zoek ik het graag uit. We krijgen nu bijvoorbeeld veel vragen binnen van onze Carerix-klanten over Google for Jobs.
Bordspellen zijn favoriet
Naast het drukke kantoorleven, maak ik ook genoeg tijd vrij om leuke dingen te doen. Zo vind ik het leuk om te reizen of weekendjes weg te gaan met mijn vrouw. Daarnaast speel ik graag bordspelletjes, zoals De Kolonisten van Catan of Camel Cup. Vooral dat laatste spelen we op kantoor ook graag. Ik kan je genoeg tips geven voor leuke bordspellen! Verder heb ik de serie Game of Thrones jarenlang op de voet gevolgd.
Ben je benieuwd of we jou kunnen helpen met je website of wil je gewoon weten wat ik van het laatste seizoen van Game of Thrones vond? Geef me gerust een belletje en ik praat je helemaal bij.